LOGO
PROF.DR. OLCAY KİREMİTCİ
Özgeçmiş Dosyası İndir



Proje,Patent ve Tasarım

DESTEKLENEN PROJELER
Adı 
Ünvan 
Tarih 
Bilimin Rüzgarı Çiğli'den Esiyor TÜBİTAK /Atölye Lideri 19.11.2025
Kapsayıcı Bilim, Sanat ve Teknoloji BuluşmalarıTÜBİTAK / Eğitmen05.11.2025
Sürdürülebilir Gelecek İçin BeslenebilsemTÜBİTAK / Eğitmen15.10.2025
"Sosyal Sorun Çözme Envanterinin Psikometrik Özelliklerinin Klasik Test Ve Madde Tepki Kuramları Kapsamında İncelenmesi: Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Üzerine Bir İncelemeBAP / Araştırmacı11.02.2025
Renkli Zihinlerin Gökyüzü KeşfiTÜBİTAK / Eğitmen02.12.2024
Likert Tipi Ölçeklerde Klasik Test ve Madde Tepki Kuramlarının Karşılaştırılması: Sporcu Kimliği Ölçeği-3. Jenerasyon ve Spora Özgü İpotekli Kimlik Ölçeği Üzerine Bir UygulamaBAP / Araştırmacı18.07.2024
Disiplinler Arası Öğretim Yöntemi ile Bir e-Twinning Uygulaması: Beden Eğitimi ve Spor Dersleri ile Fizik Biyoloji Matematik ve Teknoloji Derslerinin Bütünleştirilmesi (PE-STE(A)M)BAP / Yürütücü07.12.2023
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretim Süreçlerinde Ku lanılan Teknolojik Gelişime İlişkin Tutumları: Bir Meta Analiz ÇalışmasıBAP / Yürütücü14.09.2023
Bilim Ve Sanat Merkezi Destek Eğitim Etkinliklerine Sportif Eğitsel Oyunların EntegrasyonuTÜBİTAK / Araştırmacı - Uzman01.07.2023
Bilime Sihirli YolculukTÜBİTAK / Eğitmen01.07.2023
Renkli Zihinler: Doğada Spor, Bilim Ve SanatTÜBİTAK / Araştırmacı /Uzman01.01.2022
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutum ve Yeterlik Algılarının Mizaç Tiplerine Göre DeğerlendirilmesiBAP / Yürütücü10.11.2020
Sporcu Öğrencilerde Kimlik Gelişimi ve Okula Yabancılaşma: Ergenlik Dönemi Üzerine Akran Karşılaştırmalı Bir ÇalışmaBAP / Yürütücü04.09.2020
Farklı Sportif Etkinliklerin İlköğretim 2. Kademe Öğrencilerinin Beden Eğitimi Derslerine Yönelik Tutum, Sosyal Beceri ve Öz Yeterlik Düzeylerine EtkileriBAP / Araştırmacı05.12.2014
Akademik Bilgi Veri Yönetim Sistemi | All Rights Reserved |
Designed and coded by Bil.Müh.Derya ERDOĞAN
Copyright © 2017 Giresun Üniversitesi