| | | | |
The concept of water in the drawings of high school students | 01.09.2023 | | | |
The metaphors of high school 11th-grade math-science students toward the concept of creativity | 01.09.2023 | | | |
Kır Yiğit, M. & Özalemdar, L. Research literacy skills of biology and science teachers | 04.03.2022 | | | |
Özalemdar, L. & Kır Yiğit, M. Biyoloji öğretmenlerinin virüs, hastalık ve aşı kavramlarına yönelik metaforik algıları | 03.03.2022 | | | |
Özalemdar, L. & Kır Yiğit, M. Swot analysis on distance education process applied during the pandemic period in high school science education | 03.03.2022 | | | |
Biyoloji eğitimi ve ekonomi | 30.12.2021 | | | |
Kır Yiğit, M. ve Özalemdar, L. Biyoloji öğretmenlerinin biyoetik değerlerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | 27.09.2021 | | | |
The effect on environmental attitude of the active learning method applied in teaching the biology topic "current environmental issues and human" for 10th grade students | 02.07.2021 | | | |
The importance of the concept of water in biology education | 15.06.2019 | [Web Link] | | |
Özalemdar, L. & Sesli, E. Biyolojide uygulanan dizgeli eğitimin yaratıcı düşünce erişisine etkisi. | 30.06.2018 | [Web Link] | | |